Donnerstag, 14. Juni 2012

MayzyArt Challenge #002

Hallo liebe Leser,

lang ist es her dass ich was gezeigt habe. Ich bin immer noch am Weihnachtskarten sticken. Ich verrate Euch jetzt auch warum ich jetzt wie wild mache. Ich werde im August ein Baby bekommen und gehe davon aus dass ich dann nicht mehr dazu kommen werde ;) Da wird das Leben wohl erst einmal ein wenig auf den Kopf gestellt sein. 

Heute habe ich eine Karte für die MayzyArt Challenge gemacht. Ich musste einfach wieder mal eine gestempelte Karte machen. Die Digis sind aber auch zu schön! Das Thema heißt

"At the Circus"

und diese Karte ist dafür entstanden.


Ich hoffe die Karte gefällt Euch ein wenig. Lasst es Euch gut gehen!

Alles Liebe
Katrin

Kommentare:

  1. Hallo Katrin,
    dann versteh ich das Du so fleißig bist....wir haben auch wieder Nachwuchs bekommen...
    Deine Karte ist wunderschön geworden...traumhaft.
    LG Michaela

    AntwortenLöschen
  2. Very cute card. Love all the stars. Great job. Thanks for joining us at MayzyArt.

    AntwortenLöschen
  3. What a wonderfully creative design! Love all of the bright colors and your coloring is awesome. Thanks for joining us at MayzyArt

    Shelby

    AntwortenLöschen
  4. Hi Katrin,

    Your card is so bright and cheerful! I really love all the stars. :o)

    Thanks for joining the MayzyArt challenge!

    ~Mayzy

    AntwortenLöschen
  5. What a great card and love the font you used for those letters you included in here. Love the colors you chose for the Mayzy image. Thanks for joining us at MayzyArt. God bless!

    AntwortenLöschen
  6. Beautifully bright and cheerful card! Love the image and stars combination. Thanks for playing with us at MayzyArt.

    AntwortenLöschen
  7. MayzyArt . i just found you website and just getting to know my way around here from what i seen so far it fantastic keep up the super work i got to go now but i be back very soon best of luck to all you people. graphics are very nice. it's a fantstic web site super job. WWW.WE.HOBBIESANDCRAFTS.NET (you might like the crafts tips ) it got wonderful colors. your cards are fantastic.

    AntwortenLöschen